کیف پول بیت کوین (BTC)
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

استیکای نزدیک پروتکل (نزدیک) و تا 11 ٪ سود!

دانلود کیف پول بیت کوین

تنظیمات کیف پول اتمی در رایانه شخصی یا تلفن شما فقط چند دقیقه طول می کشد ، که مکان مناسبی برای ذخیره ایمن بیت کوین شما (به همراه سایر سکه ها و نشانه های محبوب) به شما می دهد.

مستقیم از کیف پول بیت کوین خود بخرید و بفروشید

شما می توانید BTC خود را خریداری کرده و آن را برای سکه های دیگر مستقیماً از کیف پول بیت کوین خود برای اتمی مبادله کنید ، که تضمین می کند رمزنگاری شما به طور ایمن رمزگذاری شده و فقط توسط شما کنترل می شود. ما با یک تأمین کننده مجاز پرداخت به اتحادیه اروپا برای پردازش کار می کنیم.

آخرین بروزرسانی: فقط

سرمایه بازار: 0 دلار

مزایای کیف پول اتمی بیت کوین

  • کلیدهای بسته خود را داشته باشید
  • بیش از 300 سکه و نشانه را کنترل کنید
  • BTC را برای ETH و بیش از 100 ارز رمزنگاری دیگر تغییر دهید
  • BTC ، Shib و 30 سکه دیگر را بخرید.
  • بهترین سکه ها از جمله Sol و Zil را قرار دهید

laptop

چگونه کیف پول بیت کوین خود را تنظیم کنیم

برنامه را روی رایانه یا تلفن همراه نصب کنید

یک کیف جدید ایجاد کنید یا یک کیف پول موجود وارد کنید

cryptocurrency بخرید یا واریز کنید

نمونه کارها خود را مدیریت کنید

دارایی های رمزنگاری خود را بر اساس شماره و هزینه آنها برای کنترل نمونه کارها خود مرتب کنید.

laptop

با کیف پول بیت کوین ما چه کاری می توانید انجام دهید

تبادل سریع ارزهای رمزنگاری شده با بازپرداخت

به طور ناشناس 60+ بخار رمزنگاری را تغییر دهید و یک بازپرداخت دریافت کنید

cryptocurrency را بخرید

با استفاده از کارت بانکی BTC ، LTC ، ETH ، XRP و BCM را بخرید. ما دلار آمریکا ، یورو و سایر ارزهای محلی در سراسر جهان را می پذیریم.

cryptocurrency استیک و درآمد کسب کنید

از 5 ٪ تا 20 ٪ در سال در XTZ ، ATOM ، BAND ، TRON و دیگران تجهیز کنید.

بررسی مشتریان ما

مثل همیشه ، کیف پول اتمی برای تمام معاملات من بسیار سریع و راحت است.

بهترین کیف پول !! عملکرد مبادله عالی و ارزان است ، که یک امتیاز بزرگ است!

من دوست دارم که تقریباً همه کارها را در AW انجام دهم. من به راحتی می توانم cryptocurrency را بخرم و مبادله کنم ، بسیار مناسب برای کاربر.

ارسال سکه از AW بسیار ساده ، ایمن است و نیازی به کمیسیون یا محدودیت های اضافی ندارد.

یک بستر عالی ، بسیار آسان برای استفاده ، هیچ چیز پیچیده ای ، همه آنچه یک مبتدی یا یک حرفه ای در تجارت در Cryptocurrency نیاز دارد.

دانلود کیف پول اتمی

چرا ارزش انتخاب کیف پول بیت کوین ما را دارد

برنامه نیازی به ثبت نام یا تأیید ندارد ، ما داده های شما را ذخیره نمی کنیم ، آنها فقط در دستگاه شما ذخیره می شوند

کلیدهای خصوصی فقط در دستگاه شما محصور و ذخیره می شوند. فقط شما وسایل خود را کنترل می کنید

پشتیبانی شبانه روزی و سریع در چت آنلاین یا ایمیل برای مشتریان از سراسر جهان

شرکای ما

کیف پول بیت کوین چیست؟

به عنوان نام ، Wallet Bitcoin نرم افزاری است که برای ذخیره بیت کوین استفاده می شود. اگرچه ، به طور دقیق ، بیت کوین ها در واقع در هیچ کجا ذخیره نمی شوند-برای هر آدرس بیت کوین ، یک کلید خصوصی (ترکیب مخفی) وجود دارد و در بیت کوین-قشر شخصی که صاحب تعادل است ، ذخیره می شود. عملکرد کیف پول بیت کوین تسهیل ارسال و دریافت بیت کوین و ارائه مالکیت تعادل بیت کوین است. ما انواع مختلفی از کیف پول بیت کوین وجود دارد. چهار نوع اصلی رایانه های شخصی برای رایانه های شخصی ، کیف پول ، کیف پول تلفن همراه و سخت افزاری است.

در حقیقت ، یک کیف پول رابط کاربری اصلی است که از طریق آن تعامل با یک سیستم رمزنگاری رخ می دهد. کیف پول بیت کوین به شما امکان می دهد دارایی های خود را ذخیره کرده و آنها را مدیریت کنید: با استفاده از این نرم افزار می توانید BTC را خریداری ، ارسال ، دریافت و تبادل کنید. کیف پول بیت کوین حاوی کلیدهای خصوصی و آدرسهای عمومی است و دسترسی کامل به بودجه خود را در اختیار شما قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیف پول Cryptocurrency ، یک راهنمای مفصل را بخوانید. Atomic یک کیف پول PC و دستگاه های تلفن همراه موجود در سیستم عامل اصلی است: Windows ، MacOS ، Linux ، Android و iOS.

عملکرد کیف پول بیت کوین

اکنون که می دانید هدف اصلی بیت کوین ولت چیست ، زمان آن رسیده است که با یک مثال خاص از یک کیف پول رمزنگاری چند منظوره دوستانه آشنا شوید!

اتمی یک کیف پول چند سلولی غیر متمرکز است. این پشتیبانی از بیش از 300 ارز رمزنگاری شده ، دارای یک cryptocurrency ساخته شده ، مبادله ماندن ، عملکرد خرید ارزهای رمزنگاری شده و پشتیبانی دور در زمان واقعی است.

این کیف پول به دلیل سادگی در گردش ، راحتی ، یک رابط و ایمنی دوستانه عالی شناخته شده است. امنیت با این واقعیت تضمین می شود که اقدامات رمزنگاری شما تحت کنترل کامل شما است ، زیرا SID-FRAZ شما فقط در دستگاه شما ذخیره می شود. این کنترل کامل بر دارایی ها را فراهم می کند.

هدف اصلی کیف پول اتمی ، ذخیره سازی رمزنگاری نیست ، بلکه ایجاد یک اکوسیستم چند منظوره سالم است که تا حد زیادی یادآور مبادله غیرمتمرکز است. کیف پول اتمی دارای یک توکن داخلی-AWC (مخفف توکن کیف پول اتمی) است که می تواند از بسیاری جهات در اکوسیستم استفاده شود ، به عنوان مثال ، برای دریافت سود سهام برای دارندگان و شرکت در یک برنامه بازپرداخت. علاوه بر این ، همچنین به عنوان ابزاری برای بازاریابی برای کمپین های فضل و Airrrop عمل می کند.

به طور کلی ، مزیت بزرگ کیف پول های غیرمتمرکز ، امکان کنترل رمزنگاری از هر دستگاه است ، با این حال ، باید به نحوه ذخیره یک عبارت برای بازیابی توجه کنید ، زیرا این بهترین راه برای دستیابی به وسایل است. با کمک اتمی ، از کیف پول بیت کوین شما محافظت می شود تا زمانی که CID-FRAZ یا کلید خصوصی خود را در مکانی امن و ایمن ذخیره کنید.

کمیسیون ترجمه بیت کوین

در blockchain های کلاسیک برای هر معامله cryptocurrency ، لازم است کمیسیون برای اضافه کردن به blockchain به عنوان بلوک بپردازید. بسته به معماری یک blockchain خاص ، کمیسیون می تواند به روش های مختلفی توزیع شود:

به تازگی ، نسل جدیدی از blockchains ظاهر شده است که در آن کمیسیون های شبکه فراتر از مفهوم کلاسیک هستند. به عنوان مثال ، با NEO ، یکی از 20 ارز رمزنگاری برتر با توجه به سرمایه گذاری در بازار ، به دلیل پروتکل دیگر و قوانین شبکه دیگر نیازی به شبکه نیست. بنابراین ، شرایط پرداخت کمیسیون شبکه به فناوری یک blockchain خاص بستگی دارد. مثال دیگر Blockchain EOS است که از منبع RAM به عنوان کمیسیون شبکه استفاده می کند.

با این حال ، در مورد بیت کوین ، کمیسیون شبکه واقعاً ضروری است ، بنابراین ما این مسئله را کمی بیشتر در نظر خواهیم گرفت. کمیسیون شبکه معمولاً برای کار خود برای اضافه کردن معامله به blockchain به معدنچیان پرداخت می شود. معدن به گونه ای کار می کند که ظرفیت محاسباتی عظیم و حجم زیادی از برق لازم باشد تا یک بلوک را به blockchain اضافه کند. در حقیقت ، کمیسیون شبکه پاداش کار است که توسط معدنچیان انجام می شود. به همین دلیل به معنای واقعی کلمه "پاداش بلوک" خوانده می شود. بنابراین ، بدیهی است که هرچه بیشتر می خواهید به عنوان کمیسیون شبکه بپردازید ، معامله شما سریعتر توسط معدنچیان تصویب و تأیید می شود.

کمیسیون شبکه برای دارایی های مختلف متفاوت محاسبه می شود. در مورد بیت کوین و دارایی های BTC مشابه (LTC ، BCH ، DGB و غیره) ، تأثیر اصلی در اندازه کمیسیون دارد:

  • تغییر وضعیت سیستم در اصل میزان بار کار شبکه است. در دوره های اعتیاد به مواد مخدره ، هنگامی که بسیاری از برنامه های همزمان برای معاملات ارسال می کنند ، کمیسیون می تواند واقعاً زیاد باشد.
  • تعداد ورودی های آدرس شما (ورودی ها سپرده های ورودی شما هستند). تعداد ورودی ها میزان اطلاعاتی را که باید توسط معدنچی پردازش شود ، نشان می دهد. منطقی است که هرچه حجم (بایت بیشتر) بزرگتر باشد ، منابع بیشتری برای پردازش معامله شما باید منابع بیشتری هزینه کنند. در نتیجه ، در چنین شرایطی ، کمیسیون شبکه بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال ، 1 BTC می تواند 1،485 بایت یا 384 بایت را اشغال کند - بسته به اینکه از ده ورودی کوچک یا دو بزرگ تشکیل شده باشد.

درک این نکته مهم است که کیف پول اتمی هیچ هزینه ای را برای ارسال/دریافت هزینه نمی کند. کمیسیون های شبکه برای عملیات به طور مستقیم در کیف پول نصب می شوند به گونه ای که از افزودن سریع و ایمن معامله شما به blockchain اطمینان حاصل شود.

در شبکه بیت کوین ، کمیسیون شبکه در Satoshi برای بایت اندازه گیری می شود. در کیف پول اتمی ، همیشه می توانید اندازه کمیسیون شبکه را ببینید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد کیف پول اتمی ، امکان تنظیم کمیسیون برای عملیات با BTC ، ETH و LTC است. کمیسیون تأسیس شده توسط کاربر می تواند پردازش معامله را به میزان قابل توجهی تسریع کند ، زیرا معدنچیان به احتمال زیاد متوجه کارهایی می شوند که پاداش بالاتر برای آنها وجود دارد.

با این حال ، کمیسیون های شبکه برای همه دارایی های رمزنگاری یکسان محاسبه نمی شوند. بیت کوین از بلوک هایی تشکیل شده است که نشان دهنده معاملات رمزگذاری شده است. در حال حاضر ، اندازه آنها به 1،000،000 بایت محدود می شود. این سیستم همچنین به گونه ای کار می کند که به طور متوسط ​​فقط یک بلوک برای~10 دقیقه. معدنچیان می توانند معامله ای را که می خواهند در blockchain درج کنند ، انتخاب کنند و برای هر یک از بلوک های تولید شده پاداش بگیرند.

بنابراین ، هرچه کمیسیون شبکه بالاتر باشد ، پاداش بیشتر و اولویت چنین معامله ای برای معدنچیان بیشتر می شود. به طور طبیعی ، معدنچیان به اندازه معامله علاقه مند هستند ، زیرا آنها فقط می توانند بلوک هایی را در اندازه تا 1000،000 بایت ایجاد کنند. کمیسیون بایت همان چیزی است که به معدنچیان علاقه مند است.

از آنجا که blockchain بیت کوین بر اساس اصل UTXO کار می کند (انقباض خروجی معاملات بدون استفاده یک باقی مانده ورودی استفاده نشده از معامله است) ، هرچه داده های ورودی را بزرگتر کنید ، کمیسیون ارسال بیت کوین بزرگتر است. در اتمی ، همیشه می توانید نحوه ارسال BTC: سریعتر یا ارزان تر را انتخاب کنید و کمیسیون شبکه را بر این اساس تنظیم کنید. صرف نظر از انتخاب ، مهم است که به یاد داشته باشید که کیف پول اتمی هیچ هزینه ای برای پرداخت کمیسیون های داخلی ندارد و کمیسیون شبکه توسط blockchain خود بیت کوین تعیین می شود.

نحوه استفاده از کیف پول بیت کوین

قبل از استفاده از عملکرد کیف پول اتمی ، باید یک فرآیند ساده ایجاد کیف پول را طی کنید. پرونده نصب مربوط به سیستم عامل خود را از وب سایت رسمی بارگیری کرده و برنامه را نصب کنید. Atomic را اجرا کنید ، روی "ایجاد یک کیف پول" کلیک کنید ، یک رمز عبور قابل اعتماد وارد کنید و روی "نصب رمز عبور" کلیک کنید. اکنون Sid-Fraz را از 12 کلمه مشاهده خواهید کرد که می تواند برای بازگرداندن دسترسی به کیف پول استفاده شود. حتما آن را در یک مکان امن و مخفی ذخیره کنید! سپس روی "باز اتمی" کلیک کنید.

سپس به رابط کیف پول خواهید رفت. در برگه اول "کیف پول" تعادل همه سکه های موجود و آدرس های کیف پول را به ارزهای مختلف مشاهده خواهید کرد. در صورت تمایل ، می توانید دارایی ها را بر اساس حجم مرتب کنید یا باقیمانده های منفی را پنهان کنید. یکی از ویژگی های قابل توجه اتمی ، امکان اضافه کردن هر نشانه کاربر از استاندارد ERC20 به کیف پول (ایجاد شده بر روی پلت فرم Ethereum) است.

برگه Exchange فرصتی را برای تبادل نشانه ها از طریق مبادلات-شراورها-چانژنو ، چانگلی و شکل جابجایی فراهم می کند.

برگه تنظیمات به شما امکان می دهد رمز عبور را تغییر دهید ، کلیدهای خصوصی را که به صورت ایمن به صورت رمزگذاری شده ذخیره می شوند ، دریافت کنید و همچنین یک کیف پول خارجی را به کیف پول مبادله اتمی وارد کنید (باید یک کلید خصوصی را وارد کنید).

حال ، اگر علاقه مند باشید که چرا چنین اعتیاد به کلیدهای عمومی و خصوصی ، بیایید کمی بیشتر به آنها نگاه کنیم.

کلید خصوصی چیست؟

یک کلید خصوصی یک ترکیب 256 بیتی به طور تصادفی تولید شده است که به عنوان شناسه کیف پول شخصی در شبکه عمل می کند. این دنباله ای است که از 16 عدد و شخصیت مختلف تشکیل شده است ، به عنوان مثال:

از طرف دیگر ، با حل یک فرمول رمزنگاری ویژه (معادله بیضوی) ، کلید عمومی از کلید خصوصی کیف پول تولید می شود. این کلید دارای طول 512 بیت است و همچنین از شانزده حرف و شماره مختلف تشکیل شده است ، به عنوان مثال:

آدرس کیف پول بیت کوین چگونه تولید می شود؟

این آدرس از یک کلید عمومی توسط هش ایجاد می شود (تبدیل یک آرایه داده به یک خط با طول خاص متشکل از نمادها) کدی است که کاربر بیت کوین روی صفحه می بیند. به طور معمول ، آدرس از 27-34 کاراکتر تشکیل شده است - اینها هر دو عدد و حروف الفبای لاتین هستند ، به عنوان مثال: 14QVILJFDGAP4EEHNDYJBEGQYSNCPWN1GZ. آدرس فقط در صورت وجود یک کلید خصوصی ایجاد می شود - دنباله معکوس قابل حل نیست.

بنابراین ، ناشناس بودن کیف پول بیت کوین تضمین شده است. اگر مالک شخصاً تمام داده های لازم را در اختیار مهاجمان قرار ندهد ، هک کردن آن غیرممکن است.

اکنون ، هنگامی که شما با اصول دستگیره های بیت کوین آشنا شدید ، وقت آن است که با استفاده از اتمی ، کیف پول بیت کوین خود را پیکربندی کنید. اگر سؤال دیگری دارید ، سرویس پشتیبانی شبانه روزی ما همیشه آماده است تا از طریق گپ در وب سایت به ما کمک کند یا فقط برای ما ایمیل بفرستید!

رهبری کامل را می توان در اینجا یافت.

پشتیبانی شما به ما کمک می کند تا یک بستر پایدار و راحت تر ایجاد کنیم. بسیاری از عملکردهای جالب به زودی ظاهر می شوند!

ما همچنین یک کانال YouTube با فیلم ها و اخبار رمزنگاری داریم.

کیف پول اتمی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا از توزیع و به روزرسانی های آینده پایدار باشد.




:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: